15apr

OMNICHANNEL onmisbaar !

Iemand koopt een product van een bedrijf.
Hij/zij kan op elk moment van de dag, vanuit gelijk welke plaats, gebruik maken van een kanaal dat hem/haar past, om uw product aan te kopen.

Gencom’s “Omnichannel” zorgt er voor dat uw product terecht komt bij deze gebruiker, zonder dat deze ook maar enige hinder ondervindt van het wisselen van de diverse kanalen van waaruit dit product geleverd wordt.


De aankopen, via welk kanaal dan ook, E-commerce of via mobile telefoon, of fysieke shops, kunnen door onze module volledig gestuurd worden.
Omnichannel beheert alle verkopen, die via alle online kanalen worden geplaatst.
De verkopen, die in een webwinkel worden ingevoerd, kunnen geleverd van uit of opgehaald worden in een een fysieke winkel .

De opvolging en afhandeling van deze online verkopen, worden vanuit de back-office gedirigeerd. Dmv het gebruik van API-calls wordt de communicatie tussen de diverse platformen gestuurd.

Wat heeft u hiervoor nodig :

  • 10.201 – Omnichannel Backoffice
  • 10.202 – Omnichannel POS 
    • Nodig voor elke fysieke winkel vanuit dewelke u de webaankopen wenst uit te leveren of van waaruit u de goederen wenst te transfereren. 

Heeft u interesse in deze optie of wenst u meer info?

Ons Gencom-team staat u graag te woord!

Deel dit bericht
GENCOM BE
Schemkensstraat 6
3583 Paal-Beringen
T. +32 11 450 550
E. info@gencom.be
Divide