één applicatie die uw leven gemakkelijk maakt
Fashin
Fashin zorgt ervoor dat het beheer van uw winkel kinderspel wordt. Heeft u nu 1 winkel, 10 of 100 winkels, onze applicatie wordt ontwikkeld in functie van uw omvang en werking. Met als gevolg dat u enkel de modules moet aankopen die voor u van belang zijn. De administratieve last wordt tot een minimum beperkt zodat u zich volledig kan concentreren op de echt belangrijke zaken van uw bedrijf.
De sterktes van Fashin
-
Flexibele basisfuncties Onze retailsoftware is variabel opgebouwd zodat u vrij uw parameters, matenbalken en artikelnummering onbeperkt kan vastleggen volgens uw wensen. Behalve modellen en artikelen kan u ook assortimenten en pakketten aanmaken.
-
Optimaal voorraadbeheer Het is voor elke onderneming cruciaal om over een optimale voorraad te beschikken. Gebruiksvriendelijke modules om uw voorraad te optimaliseren door middel van bijbestellen, aanvullen en herverdelen van uw artikelen.
-
Locatie-indeling Creëer meerdere magazijnen en verdeel deze in verschillende locaties voorzien van een unieke barcode. Zo kan u makkelijk per locatie met scanners de transfers en inventarisopname registreren.
-
Efficiënt prijsbeheer Verschillende mogelijkheden van prijsbeheer laten u toe om op een eenvoudige en efficiënte manier periodes van solden en promoties in alle rust voor te bereiden.
-
Automatische alerts Bewaak uw processen door het op maat instellen van alerts. U kan deze alerts via e-mail en/of pop-ups ontvangen. Zo wordt u automatisch verwittigd en kan u hier snel op inspelen.
-
Importconfiguratie Het importeren van verschillende gegevens van derden zoals artikelen, prijzen, orders, verkopen,.. is mogelijk. Deze worden automatisch verwerkt en opgenomen in uw database.
-
Veelzijdige rapportage Onze retailsoftware bevat reeds veel standaardrapporten. Deze kan u zeer makkelijk aanpassen naar uw behoefte of zelfs een nieuw rapport toevoegen. Op deze manier beschikt u over een duidelijk inzicht in uw bedrijfsresultaten.
-
Slim scannen Door een koppeling van de handterminal met wifi wordt de data rechtstreeks bijgewerkt in de database. Hierdoor is het proces van inventarisopname, transfers, solden en leveringen duidelijk gebruiksvriendelijker en geoptimaliseerd.