10okt

GENCOM integreert SPAAZA

SPAAZA is een nieuw loyalty programma, welke het gebruik van de bonuskaart kan vervangen.
Gencom heeft deze tool via een koppeling in zijn ERP-oplossing FASHIN opgenomen.


GENCOM - Module 10.660 : Spaaza Integratie 

Deze vorm van loyaltycard geeft de gebruiker een betere shopping ervaring.
Hij kan online en offline punten sparen.

De klant kan zijn punten, welke op de Spaaza kaart worden verzameld, opvolgen via de site van Spaaza, uiteraard beveiligd met een gebruikersnummer en paswoord.
Spaaza gebruikers kunnen hun loyaltycard gebruiken in alle shops, die gekoppeld zijn aan uw onderneming, en zelfs in de Eshop kan de Spaaza kaart van nut zijn.
Aankopen in de Eshop brengen ook punten op en kunnen verzilverd worden.

Hoeveel punten de eindklant ergens wenst te verzilveren van deze Spaaza punten, dat kan hij zelf bepalen bij elke aankoop.

MEER WETEN: klik dan op SPAAZA
 
Heeft u interesse, neem dan zeker contact op met de Gencom Sales via sales@gencom.be
Deel dit bericht
GENCOM BE
Schemkensstraat 6
3583 Paal-Beringen
T. +32 11 450 550
E. info@gencom.be
Divide