18feb

POSFLEX: Herstellingen – Service Requests

Wist u dat u in onze POSFLEX toepassing ook herstellingen, retouches ed met de bijhorende kosten kan registreren?
Zo kan iedere gebruiker deze werkzaamheden opvolgen.

U kan herstellers vastleggen en hieraan één of meerdere taken/opdrachten koppelen.
Ook in de Back-office kan elke taak worden gevolgd.

Indien er bijkomende kosten nodig zijn om een taak naar behoren uit te voeren, kan u deze invoeren en toevoegen aan een bestaande service aanvraag, gebruik makend van artikelen en/of extra werkuren.

De status van een service aanvraag toont u in welk stadium deze zich bevindt zoals bvb bij de hersteller, afgehaald door de klant, enz. Bovendien kan u eveneens een foto koppelen, zodat visueel zichtbaar wordt hoe de herstelling is uitgevoerd.
Bij afwerking verwittigt u de klant per mail of SMS, dat zijn herstelling werd uitgevoerd en klaarligt om afgehaald te worden.

Heeft u interesse in deze optie of wenst u meer info?

Ons Gencom-team staat u graag te woord!


Deel dit bericht
GENCOM BE
Schemkensstraat 6
3583 Paal-Beringen
T. +32 11 450 550
E. info@gencom.be
Divide