Altijd beschikbaar voor uw klant


Omnichannel


Omnichannel heeft voor GenCom geen geheimen. Het begrip Omnichannel betekent dat uw verkoop- en communicatiekanalen (webshop, fysieke winkel, website,..) aan elkaar gekoppeld zijn. Zo werkt u met een 360° communicatie voor uw klant. Wij staan u graag bij in dit proces. 

Voor de beste omnichannel e-commerce tools & kennis werken we samen met onze partner Divide.

Omnichannel ingevuld door GenCom


  • Online en offline verkoopkanalen worden volledig op elkaar afgestemd, bovendien staat de klant steeds centraal. 

  • Online aankopen kunnen afgehaald worden in de winkel. Het extra advies in de winkel zorgt voor de juiste beleving en eventueel ook voor extra sales. 

  • Online aankopen kunnen geruild of geretourneerd worden in de winkel.

  • Online aankopen zijn gekoppeld met de klantenkaart/bonuskaart.

  • De afrekening van de klantenkaart/bonuskaart is online mogelijk.

  • Het geven van de juiste boodschap op de juiste tijd aan uw klanten is de ideale manier om hun aandacht te krijgen. Mobile alerts maakt dit mogelijk. 

  • Data worden over alle kanalen heen verzameld om efficiënt in te zetten zodat het beleid en de communicatie aangepast kan worden.

  • Geen nee verkopen in de winkel doordat het online aanbod als extensie van de winkel wordt ingezet. 

GENCOM BE
Schemkensstraat 6
3583 Paal-Beringen
T. +32 11 450 550
E. info@gencom.be
Divide