Altijd beschikbaar voor uw klant
Omnichannel
Omnichannel heeft voor GenCom geen geheimen. Het begrip Omnichannel betekent dat uw verkoop- en communicatiekanalen (webshop, fysieke winkel, website,..) aan elkaar gekoppeld zijn. Zo werkt u met een 360° communicatie voor uw klant. Wij staan u graag bij in dit proces.
Voor de beste omnichannel e-commerce tools & kennis werken we samen met onze partner
Divide. Omnichannel ingevuld door GenCom
- Online en offline verkoopkanalen worden volledig op elkaar afgestemd, bovendien staat de klant steeds centraal.
- Online aankopen kunnen afgehaald worden in de winkel. Het extra advies in de winkel zorgt voor de juiste beleving en eventueel ook voor extra sales.
- Online aankopen kunnen geruild of geretourneerd worden in de winkel.
- Online aankopen zijn gekoppeld met de klantenkaart/bonuskaart.
- De afrekening van de klantenkaart/bonuskaart is online mogelijk.
- Het geven van de juiste boodschap op de juiste tijd aan uw klanten is de ideale manier om hun aandacht te krijgen. Mobile alerts maakt dit mogelijk.
- Data worden over alle kanalen heen verzameld om efficiënt in te zetten zodat het beleid en de communicatie aangepast kan worden.
- Geen nee verkopen in de winkel doordat het online aanbod als extensie van de winkel wordt ingezet.